Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. Elfogadom
Menü

Vásárlási feltételek

Vásárlási feltételek

A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A rendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Áruházunkban lehetősége van regisztráció nélkül is a vásárlásra, ezért három lehetőség közöl választhat:

  • már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni
  • új vásárlóként akar regisztrálni
  • esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni

Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot:

  • Házhozszállítás , a csomag méretétől függően Magyar postával, vagy Foxpost futárszolgálattal történik
  • Foxpost automatánál személyes átvétel
  • személyes átvétel ügyfélszolgálatunkon (előre egyeztetett időpontban)

Ezt követően egy Önnek megfelelő fizetési módot kell választania:

  • banki átutalás - (megrendelése leadásakor e-mailben értesítjük, hogy rendelése "függő állapot"-ba került, amint megérkezik bankszámlánkra az átutalt összeg, rendelését aktíváljuk, és e-mailben minden szükséges további információt közlünk Önnel)
  • utánvét - (készpénzes fizetés házhozszállítás esetén, a küldemény átvételekor a DPD futárszolgálat munkatársának)
  • Paypal fizetés - (bankkártyás online fizetési mód a biztonságos Paypal rendszeren keresztül)
  • Fizetés egy Ön által kiválasztott Foxpost Csomagautomata Ponton - átvételi helyen (a megérkezett bontatlan, sértetlen csomag ellenértékét  bankkártyával tudja kifizetni.
  • készpénz - (ügyfélszolgálatunkon egy előre egyeztetett időpontban)

Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.


Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása 48 órán belül megtörténik.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.

Fizetési feltételek
Áruházunkban lehetőség van banki átutalásra, bankkártyás fizetésre, személyes és utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni bankkártyával a küldemény kézbesítőjének.

Szállítás
A küldemények kézbesítése, szállítása a Magyar postával, vagy a Foxpost futárszolgálattal történik. A termék szállítási idejéről a feladást követően a futárcég fogja tájékoztatni önt emailben, vagy sms-ben.

Szállítási díjak:
Szállítási díjaink az ország területén egységesek. Magyarországon kívüli szállítást jelenleg nem vállalunk.

 

A szállítástól elállás
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül/ nem minősül annak. A megkötött szerződést iktatják/nem iktatják, utólag hozzáférhető lesz/nem lesz hozzáférhető.

Elállás

a 45/2014.(II.26. ) Korm. rendelet alapján a fogyasztót ( vásárlót ) megillető jogokról.

A fogyasztót megilleti az indokolás nélküli elállás joga. A fogyasztó az elállási jogát

---a termék adásvételére irányuló szerződés ( megrendelés ) esetén,

---a terméknek,

---több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott terméknek

a fogyasztó vagy az általa megjelölt a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvétel napjától számított 14, azaz tizennégy naptári napon belül gyakorolhatja.

A fogyasztó az elállási jogát a szerződés ( megrendelés ) napja és az átvételi idő előtt is gyakorolhatja.

A fogyasztó a 45/2014.( II.26.) Korm. rendelet 20. §-ban biztosított jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján gyakorolhatja, amit emailen írásban küldhet el a webáruház címére : dianaekszer@gmail.com

 

A fogyasztó elállási nyilatkozata érvényes, ha a fogyasztó a nyilatkozatát a 14 naptári napon belül elküldi a megadott címre és az elküldés tényét bizonyítja. Az eladó az elállási nyilatkozat megérkezését és érvényességét köteles elektronikusan visszaigazolni.

 

Az eladó köteles az elállástól való tudomásul vételtől számított 14 naptári napon belül visszatéríteni a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ide értve a szállítási díjat is. A szállítási díj megtérítése csak az alap szolgáltatás díját jelentheti, emelt díjas szállítási díjak nem téríthetők meg.

 

Az eladó a visszatérítés módjában köteles a fogyasztónak visszajáró összeget a fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyezően visszatéríteni. Ettől eltérni a fogyasztó kérésének és engedélyének tudomásul vételével lehet, de a visszatérítés bármilyen módja esetén a többletköltség a fogyasztót nem terhelheti. Ha a fogyasztó hibás vagy hiányos visszatérítési adatot ad meg, az emiatt bekövetkező késedelem miatt az eladót felelősség nem terhelheti.

 

Az eladó mindaddig visszatarthatja a visszatérítendő összeget, amíg a fogyasztó a terméket vissza nem szolgáltatta vagy kétséget kizáróan nem igazolta a visszaküldés tényét. A kettő közül a korábbi időpontot kell az elállás időpontjának tekinteni. Az utánvéttel visszaküldött megrendeléseket nem áll módunkban átvenni.

 

A fogyasztó ha él az elállás jogával, akkor köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni az eladónak a webáruházban és annak számláján szereplő címre.

A fogyasztó viseli a termék visszaküldésének költségét, amit lehetőleg biztonságos és követhető módon kell visszaküldeni.

A fogyasztó az elállási jogának érvényesítése idejéig történő használatból eredő értékcsökkenésért felel.

A fogyasztó nem gyakorolhatja az elállás jogát, ha a termék az ő utasítása alapján, az ő kifejezett kérésére állítottak elő.


Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó egy véglegesítő emailben leírja a csomag feladásának idejét. A rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton.

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában, e-mailben kerülhet sor.